The New Luxury från New Mags är lika mycket en vacker coffee-table bok som lärande läsning om varumärken och konsumenter inom lyxsegmentet där nyfikna sinnen får en inblick i premiumvarumärkens föränderliga ansikten. Boken berättar historien om hur kultur och råvaror flätades samman och omdefinierade hur vi ser på konsumentvärden under 2000-talet. Boken bjuder på intervjuer med branschledare som Kim Jones, Hiroshi Fujiwara, och Yoon tillsammans med studier över vår tids viktigaste varumärken. En perfekt present till den som vill berika bokhyllan eller soffbordet med en snygg bok och intressant läsning om modern kulturhistoria.
Inga omdömen
Highsnobiety för New Mags
The New Luxury
510 kr600 kr
Lägsta pris dag 1-30 innan kampanj är 600 kr.

Kostnadsfri inredningstjänst
Få kostnadsfri rådgivning från våra inredare som hjälper dig välja rätt möbler, belysning och stil för ditt hem.
Boka konsultation