The New Luxury från New Mags är lika mycket en vacker coffee-table bok som lärande läsning om varumärken och konsumenter inom lyxsegmentet där nyfikna sinnen får en inblick i premiumvarumärkens föränderliga ansikten. Boken berättar historien om hur kultur och råvaror flätades samman och omdefinierade hur vi ser på konsumentvärden under 2000-talet. Boken bjuder på intervjuer med branschledare som Kim Jones, Hiroshi Fujiwara, och Yoon tillsammans med studier över vår tids viktigaste varumärken. En perfekt present till den som vill berika bokhyllan eller soffbordet med en snygg bok och intressant läsning om modern kulturhistoria.
Du kan beställa fler artiklar än vad vi för närvarande har i lager. Observera att din beställning kommer att skickas i sin helhet när alla artiklar är redo. Uppdaterad leveranstid visas i kassan.
Observera att bilderna är vägledande. Nyanser kan skilja sig från verkligheten.
Lägsta pris dag 1-30 innan kampanj är 670,00 kr.