År 1983 tog Karl Lagerfeld över modehuset Chanel, 12 år efter Coco Chanels död. Detta innebar en nystart för företaget och han skakade upp deras image radikalt, inte enbart genom djärva kollektioner men även genom att fota alla kampanjer själv, vilket aldrig tidigare gjorts av en modedesigner.
Chanel - The Karl Lagerfeld Campaigns är utformad i samarbete mellan Chanel och Karl Lagerfeld där man visar ett noggrant urval av bilder på spektakulära kläder som burits av celebriteter och toppmodeller som Claudia Schiffer, Kate Moss och Cara Delevigne. Denna coffe table-bok erbjuder en överblick över modehuset sett genom ögonen och linsen av Karl Lagerfeld.
Inga omdömen
Thames & Hudson för New Mags
Chanel - The Karl Lagerfeld Campaigns
826 kr972 kr
Pris före kampanj: 940 kr
100 dagars returrätt på lagervaror
- Ny kund?
- Hittat ett billigare pris?
Dimensioner
Bredd 20.5 cm
Höjd 29 cm
Djup 2.8 cm
Allmänt
Lägsta pris dag 1-30 innan kampanj är 940 kr.

Kostnadsfri inredningstjänst
Få kostnadsfri rådgivning från våra inredare som hjälper dig välja rätt möbler, belysning och stil för ditt hem.
Boka konsultationFå 10% rabatt vid din första beställning
Följ oss på Instagram och prenumerera på vårt nyhetsbrev för att ta del av exklusiva erbjudanden, inspiration och produktlanseringar, samt för att få 10% rabatt på ditt första köp.

