Nordiska Galleriet desktop logoNordiska Galleriet mobile logo

År 1983 tog Karl Lagerfeld över modehuset Chanel, 12 år efter Coco Chanels död. Detta innebar en nystart för företaget och han skakade upp deras image radikalt, inte enbart genom djärva kollektioner men även genom att fota alla kampanjer själv, vilket aldrig tidigare gjorts av en modedesigner.

Chanel - The Karl Lagerfeld Campaigns är utformad i samarbete mellan Chanel och Karl Lagerfeld där man visar ett noggrant urval av bilder på spektakulära kläder som burits av celebriteter och toppmodeller som Claudia Schiffer, Kate Moss och Cara Delevigne. Denna coffe table-bok erbjuder en överblick över modehuset sett genom ögonen och linsen av Karl Lagerfeld.

Inga omdömen

Thames & Hudson för New Mags

Chanel - The Karl Lagerfeld Campaigns

826 kr972 kr

Pris före kampanj: 940 kr

I lager (1 st), skickas inom 1-3 vardagar
  • 100 dagars returrätt på lagervaror

  • Ny kund?
  • Hittat ett billigare pris?
Easter Sale – Upp till 20% lägre priserUtforska kampanjen

Dimensioner

Bredd 20.5 cm

Höjd 29 cm

Djup 2.8 cm

Allmänt

VarumärkeNew Mags

DesignerThames & Hudson

Art. nr. 10694963

Lägsta pris dag 1-30 innan kampanj är 940 kr.

interior design service pdp banner img

Kostnadsfri inredningstjänst

Få kostnadsfri rådgivning från våra inredare som hjälper dig välja rätt möbler, belysning och stil för ditt hem.

Boka konsultation

Få 10% rabatt vid din första beställning

Följ oss på Instagram och prenumerera på vårt nyhetsbrev för att ta del av exklusiva erbjudanden, inspiration och produktlanseringar, samt för att få 10% rabatt på ditt första köp.

Prenumerera
footer banner desktopfooter banner mobile